Naszym największym dobrem jest
dobro dziecka, przygotowujemy je do odnoszenia sukcesów i radzenia sobie z trudnościami. Pragniemy w każdym dziecku rozbudzać ciekawość świata i ludzi, spostrzegawczość i wrażliwość.
Przedszkole zapewnia:
- kompetentnych nauczycieli i wychowawców
- opiekę, przyjazne, bezpieczne i korzystne dla zdrowia warunki edukacji
- warunki prawidłowego rozwoju psychofizycznego i rekreacji
- poszanowanie praw dziecka
- funkcjonalne i estetyczne sale zajęć
Przedszkole to miejsce, w którym dzieci czują się
bezpiecznie i komfortowo. Zapewniamy im dużo przestrzeni do
zabawy oraz nauki. W naszym przedszkolu dziecko nie będzie czuło się osamotnione. Wspólna zabawa z dziećmi pozwoli mu poznać smak przyjaźni i radości. Proponujemy dzieciom
bogaty program dydaktyczny, rozszerzony
o urozmaicone zajęcia dodatkowe.
Stwarzamy każdemu dziecku
szansę rozwoju na miarę jego możliwości. Chcemy wychować dziecko z
bogatą wyobraźnią twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć
i myśli, otwarte na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych, lepszych i oryginalnych rozwiązań.
Właściwe przygotowanie dziecka do następnego
etapu edukacyjnego, jakim jest nauka
w szkole podstawowej osiągamy poprzez różnorodne formy kształtowania i stymulowania rozwoju, szczególnie w aspekcie jego rozwoju fizycznego, aktywności twórczej, poziomu wiedzy o otaczającym go świecie oraz zachowań społeczno-emocjonalnych.
Przedszkole
- wspiera rozwój osobowości w zgodzie z własnym systemem wartości, który respektuje prawa innych, wartości uniwersalne, przyjęte normy, daje możliwość samorealizacji
- jest otwarte na potrzeby dzieci i rodziców
- wspiera aktywność poznawczą i twórczą
- uczy tolerancji, akceptacji i poszanowania odmienności każdego człowieka
- wspiera rozwój wrażliwości emocjonalnej i wyobraźni
- wspiera samowychowanie, samokształcenie i kierowanie własnym rozwojem
- wychowuje dziecko aktywne, wrażliwe, samodzielne i radzące sobie z problemami
- wspiera prospołeczne i prozdrowotne działania dziecka
- otwarte jest na propozycje rodziców, ich udział w życiu przedszkola – partnerska współpraca z rodziną dziecka
- umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom oraz uwzględnia potrzeby środowiska